sobota, 1 października 2011

Złota pantera w kolorach morza

Zmiana sezonu, zmiana trendów. Co teraz na topie? Mnie w oko przede wszystkim wpadły złote błyskotki, wszędobylskie kolory morza, a także motyw wężowej skórki, który gości na mojej torebce. Nie zabraknie tez u mnie pantery, która niestety w naszym kraju źle się kojarzy i nie cieszy zbyt wielką popularnością, a zestawienie jej jest niezłym wyzwaniem;) Intensywna zieleń wydaje mi się równie inspirująca. Nowe trendy to dla mnie właściwie jedyny sposób na polubienie jesieni...
P.S. Ten powyższy bohomaz jest mojego autorstwa, po dłuugiej przerwie w rysowaniu...

2 komentarze:

  1. Ja panterkę lubię ale z umiarem :) a wężowe wzory w sumie średnio przypadają mi do gustu. No, ale ten sezon (na całe szczęście) obiftuje w fajne różnorodności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj panterka jest moja partnerką;D zapraszam do przejrzenia stylizacji:) btw, ten rysunek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń